reklama

Naozaj máme náš osud už dávno daný?

Niekedy príde čas keď sa zamyslím nad minulosťou a ako to všetko ubehlo.Čo sa všetko udialo zamyslím sa či to stálo alebo stojí zato.Urobila som vtedy dobré rozhodnutia,udala ten správny smer?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kedysi som dostala ako 12ročná tarotové karty.Nevedela som čo s tým robiť.Zvedavosť sa stala záľubov.Síce ako malé detsko každého baví chvíľu niečo iné.Toto bolo zvláštne.Človeka to úplne pohltilo.Mala som pocit,že mi to niečo dáva.Zvláštny kluď,silu na realitu.Vždy pri veštbe som hovorila ľuďom:,,Karty vám povedia a ukážu 50percent cesty."Ukázali cestu ktorá ich čaká.Bolo na nich ako sa rozhodnú,buď si vybrali cestu kariet,alebo to mohli zmeniť.Veľa ľudí povedalo,že sa to splnilo.Vtedy začnem premýšlať ako to je,funguje.Naozaj nám je osud daný????Už keď sa narodíme je určené čo z ná vyrastie,akú prácu budeme mať a kam budeme patriť?Kto by nechcel vedieť ako to všetko skočí.Robíme veľa rozhodnutí každú chvíľu.Sú správne,zlé nevieme.Ja vždy čakám na následky.Vydíme vo svete veľa zla,násilia a nemeníme sa.Život máme uponáhlaný,málo kto vie spomaliť.Príde deň kedy by som rada len tak sadla do prírody,nič nerobila.Pozerala na tu krásu okolo.Bohužial nedá sa.Práca a veci okolo mi to nedovolia.Musím povedať Závidím tým ktorý to dokážu.Chcela by som byť opať dieťatom a vediet si vychutnať ten jednoduchší život.Existuje niečo medzi čo nás ovplivňuje?Sú ľudia ktorý neveria ničomu a tý čo veria v niečo.Každý je iný odlišný.Dávali tie moje karty druhým niaku nádej na niečo lešie,alebo si to vsugerovali.?Tažko povedať možno je niečo čoho sa bojíme.Dni,roky nám utekajú pod prstami a čo sme zažili.Veľa,málo,dobré,zlé všetko bolo na niečo.Dalo nám to ponaučenie,radosť,plač.Všetko sa nám mení prirýchlo a stíhame?.Ako moj brat.Narodil sa ako zdravý chalan,plný energie a chuť žiť.Teraz je to opak.Ochorel zo dňa na deň.Už sa s tým narodil a mi sme to nevedeli.Mal to damé ako to všetko skončí.Teraz sa naňho pozriem a vydím pred sebou človeka.Človeka ktorý nemá chuť žiť,čaká na to najhoršie.Je smutné vydieť mladého chalana a vedieť,že čaká na svoju pomalú smrť.Na to najhoršie.Žijem svoj život naozaj správne,alebo ho treba úplne zmeniť.Keby sme mali možnosť vydieť svoje karty osudu na nápravu.

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu