reklama

pravda,lož alebo len strach.

Každý z nás to poznáme a dá sa povedať,že neprejde deň pokiaľ svojim sposobom nezaklameme.Ide síce len o malú lož aby sme človeka nesklamali a popri tom vieme,alebo dúfame,,Že neuškodí."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ide o každodenné malé naozaj maličké klamstvo ako napríklad tie šaty sú pekné,ale vy by ste si ich nikdy neobliekli.Poznáme to všetci.Stále každý deň príde niečo v čom sa bojíme povedať pravdu.Ale je to chyba??!!!Sme taký,že sa pravdy bojíme.Pokial sa zamyslíme nad sebou aký teda sme.Pravda dosť zlá kritika.Nikto z nás ju nemá rád.Pokiaľ nieje nám príjemná nechceme ju počuť.Sú aj také situácie,keď je nutné zaklamať.Nikdy som nad tým niak nepremýšlala.V danej situácii to niekedy prišlo ale v hod.Čo keď je to len strach z niečoho čo nechceme.Napríklad ja.Moji rodičia sa na pýtajú ako je možné,že si nedokážem ušetriť ani euro.Nieje predsa pravda,že všetko utratím.Počúvam aka som nezodpovedná.Ale je jedna vec o ktorej nevedia a mám strach to povedať.Bojím sa povedať pravdu tak radšej už dlho počúvam aká som nezodpovedná.Bojím sa priznať pravdu,že splácam peniaze ktoré som si požičala aby som pomohla milovanému človeku.Je to ťažké klamať čo sa stalo a prečo nešetrím.Splácam to čomu som vtedy verila,že je správne.Keď sa teraz pozerám dozadu a premýšlam či by som to urobila znova tak verte,,Ano".Mojim rodičom sa to bojím povedať.Neviem ako zareagujú.Niekedy si poviem keby oni vedeli.Bola by som v ich očiach iná ako ma vydia teraz.Neviem a možno ani vedieť nebudú.Možno ubehne niaky čas a poviem pravdu ale strach je veľký bojovník.V niakych veciach vyhráva nad nami.Je dobré prenás pokiaľ nevieme prijať čistú pravdu.Nieje to síce nič príjemné a občas to aj dosť zabolí a raní.Občas sa pozrem na ľudí okolo mňa a napadne ma čo si naozaj myslia.Medzi priateľmi je to zvlášte.Sme radi spolu,povieme si všetko ale len niekto z celej skupiny ti naozaj povie pravdu.Dosť ľudí si to pravé len povie v hlave.Ja osobne obdivujem ľudí ktorý dokážu povedať naozaj čo si myslia a cítia.Nech je pravda aká koľvek povedia to.Nieje niekedy fajn vedieť len čistú pravdu bez niakych mini lží okolo nás??!!

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu