reklama

Láska je zvláštna.

Každý z nás sa počas svojho života už niekoľko krát bezhlavo zamiloval.Či to bolo ako blesk z jasného neba,alebo to prišlo z obyčajného kamarátstva.Všetci sme zažili všetky varianty zaľúbenosti.Niekoľko jednorázových vzťahov a bezradnej zaľúbenosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Čím sme starší vzťah a lásku cítime a prežívame inak.Ženy chcú rodinu,zázenie,milujúceho a oddaného manžela.Muži to sú akoby nedospelí pubertáci.Je veľa mužov ktorý sa nechcú usadiť a mať rodinu.Nájdu sa aj taký čo snívajú ako ženy.Krásnu manželku,skvelé dieťa a niaky ten malý domček.Ja mám priateľa už dlhé roky.Máš vzťah bol ideálny iba na začiatku ako každý.Boli sme šťastný,boli sme spolu pomaly 24hod. denne.Po čase sme dokonca spolu robili aj v práci.Ani nám nevadilo ako niektorým byť stále spolu nám to práve vyhovovalo.Všetko klapalo ako malo.Potom prišiel deň presného opaku.Ja som sa zamestnala niekde inde a priateľ tiež.V našom prípade veľká chyba.Začali sme sa viacej hádať a prišli aj rozchody.V ten čas som ho veľmi milovala a bolelo to.On si našiel inú a ja som dúfala.Áno vrátili sme sa k sebe a myslela som,že bude všetko lepšie.Narobil strašné prúseri ktoré sme spolu museli prekonať.No pravdu povediac ja som ich musela vyriešiť.On žil s hlavou v oblakoch a ja v realite.Čo som pevne dúfala ,že sa všetko zmení bol presný opak.Všetci moji kamaráti mi hovorili máš na lepšieho ale ja som nechcela.Prešli sme všetkým.Kvoli nemu som bývala na ulici,pracovala aby som splatila dlhy a začala žiť odznova.Rokmi sa všetko pomali zlepšovalo aj on sa postavil na nohy.Ale dobehla ho jeho minulosť keď som ho ešte nepoznala.Myslela som,že bude všetko lepšie ale naopak.Dostal sa do vezenia a teraz si tam odpracúva svoje problémi.Zomlelo sa to zo dňa na deň a nevedela som čo robyť.Zostala som úplne sama v cudzom meste.Je to už 3mesiac čo je preč a ja premýšlam nad našimmi rokmi života.Nevedela som či mám počkať alebo sa rozísť.Bolo to tažké rozhodnutie.Som možno mladá nato aby som sa viazala na jedného človeka ale počas jeho pobytu za mrežami mu dalo veľa.Vydela som predsebou iného človeka.Po 6rokoch sa mi ospravedlnil za všetko čo sposobil.Bolo to zvláštne.Teraz sa má vrátiť na vianoce domov a chce nový začiatok.Tento jeho pobyt mu dal veľa,.Stál predomnou nový človek.Niekedy bohu ďakujem,že mu dal takúto školu života.Po toľkých rokoch utrpenia v našom vzťahu som sa rozhodla mu dať poslednú šancu.Láska je zvláštna nech prežijeme čokoľvek zlé sme ochotný odpúšťať.Možno slepo verím,že sa všetko zmení abude lepšie.No chcem to skúsiť.Nikdy som nemala štastie na normálnych chlapov tak možno tento sa zmení.Každý dáme človeku šancu lebo veríme so slovami:,,Hádam už bude naozaj lepšie."Také sme mi ženy odpustíme všetko pokial sa dá..

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu