reklama

Každý má šancu.

Každý má svoj život,svoje strarosti a radosti.Vždy si zapametáme len to najkrajšie alebo najhoršie.Súčastnosť ako hovoríme všetci berieme trochu inak.Niekto ľahšie niekto horšie.Ja som typ človeka ktorého všetko veľmi zoberie.Hlavne čo sa dotýka rodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám vážne chorého brata.Veľa krát som sa modlila bohu aby som sa zobudila zo zlého sna a bolo všetko ako kedysi.Bohužial nestalo sa.V 19rokoch som odišla z domu lebo som to nezvládala pozerať ako trpí a vedieť že nieje pomoci.Ale vedela som že príde čas a musím sa vrátiť domov.Je to už skoro 6rokov a už ten čas sa blíži.Keď volám s rodičmi a počúvam čo sa deje s bratom tak ma to len láme na kolená.Vždy som si myslela že čas všetko vyrieši a bude dobre ale je to presne na opak.Keď sa vraciam do starých čias tak som nikdy nepovedala jemu ani rodičom,že ich mám rada a ďakujem.Pomaly každý dospievame a na všetko pozeráme inak.Ja som silná osobnosť či v práci alebo medzi ľudmi.Pokial sa to začne týkať rodiny som slaboch ako každý druhý.Snažím sa svoju cestu uľahčiť ako sa dá ale pokiaľ je nám niečo dané osudom pred tým neutečeme.Niesom osoba ktorá zarába nehorázne peniaze,nemám ružový život,ideálne partnera.Som priemerná osoba,ktorá sa snaží pracovať a žiť usporiadane.Len osud mi nadelil inú cestu.Zajtra mám sedenie so šéfovcami o mojej výpovedi v práci.Po 6rokoch nastal čas sa vrátiť domov a postaviť sa problémom.Za čas mimo domu som sa veľa naučila o živote,ľudoch a postaviť sa problémom.Mala som katastrofálne obdobie ktoré ma posilnilo a dalo nádej.Rozhodla som sa doma začať odznova žiť akoby som sa chcela znovu narodiť.Upratať si svoj spackamý život a dať mu nový smer.Byť blízko rodiny a stát pri nich v tom najhoršom.S bratom to začína byť už vážne a za svoju zbabelosť som stratila 6rokov s ním.Nikto nikdy nevie kedy príde jeho čas a niekedy je už neskoro to napraviť.Ja som teraz dostala šancu všetko vynahradiť a zmeniť.Málo kto ju dostane a ja som za ňu vďačná.Každý by sa mal zamyslieť nad tým čo mu je najdrajhšie a stáť pri ňom.Nikdy nevieme kedy sa to zmení.V živote dostaneme len 2 šance na zmenu svojho myslenia a bytia.Len málo kto z nás vie kedy to nastalo a prepásneme to.Je doba náhlenia sa za niečim,ale vďaka tomu strácame to najcenejšie čo máme.Ja mám 26ročného brata s ktorým som prepásla dlhé roky ktoré už neviem nahradiť,ale mám ešte niaky čas mu dokázať čo pre mňa znamemá a znamenal.Nevadí mi,že sa vykašlem na prácu,niaky príjem veď to zoženiem aj doma.Ide o to,že budem s ním ešte pokiaľ to bude možné a budem oporou rodičom.Rodina je to načom mám má najviac záležať a musíme ju držať pokope.Je to jediné čo je naozaj to pravé,nefalošné a jediné čisté.

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu