reklama

kolegovia a stále len ľudia

Máme okolo seba veľa kolegov,zamestnancov s ktorými trávine najviac času a bez niektorých sa ani neobídeme.Sú v niakych prácach dosť potrebný.Niekedy až moc závislí na nich.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Máme to tak u nás v práci.Pokial nepríde do práce alebo ochorie všetko je hore nohami.Sme závislí jeden na druhom.Keď nepríde sme viac v práci a už nemáme volno.Stále sa musíme točiť okolo seba aby to niak klapalo.Každý sme dosť odlišný a niekedy to robí dosť veľké problémi.Ja ho mám a to obrovský.Málo kto mi vyhovuje,pracuje ako má.To je dosť najhorší problém.Keď k nám došli nový ľudia a mali sa zaúčať dosť zle.Hovoria robil som tu prácu viem ju a presný opak.Beriem,že každý pracuje inak ale keď si čašník nenájde systém ako robiť a stíhať to čo má utopí sa.Nepíše na účty,platia menej potom je aj taký výsledok.Chcem im vždy poradiť v dobrom a potom som tá najhoršia.Po čase sa ukáže žiadna sláva nemá nato.Najviac milujem takých ktorý 1krát prídu a další deň nič,žiadne zavolanie alebo povedanie nemám nato.Stále sa točí na brigádnikov.V tejto dobe je ťažké vybrať dobrého zamestnanca,spolahnúť sa naňho.Nieje to jednoduché a nezávidim zamestnávatelom.Ja by som to nedokázala,menila by som ich ako ponožky.Mne nič nevyhovuje,nepáči a zle vychádzam s kolegami.Pokial nemaká ako má tak mu poviem pravdu do očí nech je to dobré alebo ostrá kritika.Stále je to ta zlá.Stala som sa pedantom a perfekcionistom.Musí byť všetko jak má byť a potom som aj milá.Nedokážem všetko brať s nadhľadom.Pokial sú zákazníci spokojní tak sú aj šefovci.Hlave potom mi.Bola som kedysi milá,spoločenská osoba ale už to bolo dávno.Niekedy závidím tím čo majú fajn kolektív.Vďaka mojej úprimnosti mám kolegu ktorý si myslí,že je dokonalí ale opak je pravdou.Kedy boli zamestnanci tak už by nepracoval.Stále robí intrigi a otáča všetkých.Nový mu veria druhý to berú z rezervou.Mali by sme si hovoriť veci do očí a nie pozachrbát.Intirgi sú najhoršie medzi ľudmi.Rozvrátia aj to dobré čo bolo.Nikedy sa pýtam prečo sme taký komplikovaný.Nebolo by fajn vychádzať so všetkými a nič neriešiť.Nikedy by sa to hodilo niesto hádok.

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu