reklama

práca a stále len práca

Človek ktorý prestal chodiť do školy si vybral najhoršiu cestu v živote.Pracovať by sme mali začat asi tak v 25rokoch.Do toho veku sami nevieme čo chceme od života.Je to také isté ako keď na základnej škole si vyberáme strednú.Ako máme vedieť čo chceme robiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začala som pracovať hneď po strednej škole.Chcela som si zarobiť na veci čo sa mi páčily.Jednoducho mladá a hlúpa.Dnes ľutujem za toto rozhodnutie.Po strednej som mohla ísť na vysokú,bývať u rodičov a o nič sa vážne nestarať.Po vysokej som mohla mať možno lepšie zamestnanie.Ale chyba.Začala som robiť ako čašníčka a ťahá sa to somnou až doteraz.Mám veľký problém si nájsť iné zamestnanie.Čím dlhšie robým čašníčku tak ostatné sa vytratilo.Neriešila som jazyk,školy,počítače a všetko čo je teraz potreba.Všade sú vysoké požiadavky a ja nemám nárok na nič.Ľutujem deň keď som sa rozhodla tak skoro pre prácu.Teraz som mohla byť úplne inde.Nie robiť v pivnici(aj keď je tam fajn) a počúvať ľudí ktorý sú rozvedený a vyskakujú si na persomál zato že sú frustrovaný.Niekedy mám pocit,že más berú ako niekoho podradného než sú oni.To dokáže niekedy naozaj poriadne vytočiť.Od šéfou som počúvala stále,že táto práca nieje pre každého,málo kto dokáže vychádzať s ľudmi.Nieje to tak.Veľa z nich nemá ani poriadne srednú školu ale vedia mať pevné nervy a držať jazyk za zubami.A o tom to je gastronomia.Niekedy sa aj hanbím za tu prácu keď počúvam čo robia moje bývalé splužiačky.Prepadali na škole,málo kto vedel kresliť a teraz sa majú královsky.Vybrali si dobré školy,otvorily svoje biznisi a patria medzi úspešnejších.Neviem či je to závisť alebo ľútosť ako sa povzbudiť.Už sa to všetko tak prelína.Ani skutočnosť sa nedá niekedy rozlíšiť.Naozaj sme sa narodily s tým čo budeme robiť,ako žiť alebo sami si všetko zvolíme.Niekto má hlavu nato,iný zručnosti a další zas hento.Ja sama neviem čo chcem baví ma veľa vecí,rada skúšam to čo nepoznám ale neviem sa rozhodnúť čo je to pravé pre mňa.Veľkú poklonu dávam tomu kto si našiel to čo ho bavý a može si povedať:Toto ma baví,vybral som si to a chcem to robiť.Málo kto nato prišiel a ostatný robia prácu ktorá ich nenaplna,lebo niečo robyť musia.

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu