reklama

Na dne

Celých 9rokov sa pohybujem na úplnom dne.Už keď to vypadá že bude chvíľu lepšie v tom momente príde niečo a ešte horšie než bolo.Ako to má človek zvládať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď som sa nasťahovala do Blavy myslela som že nájdem si dobrú prácu a budem žiť normálny usporiadany život.Ale veľký omyl.Našla som si prácu čašníčky.Vcelku dobrý plat,dobré tringelty.Dalo sa mala som podnájom,prácu a trvalého priatela.Bolo fajn až kým neurobil moj drahý veľký prešlap a bol obrovský problém na svete.Prišli určitý ľudia a ppovedali.. zaplať alebo ....Ja sprostá som si vzala veľkú požičku šak pracoval splatíme to rýchlo.Veď každý sa pošmikne.Omyl.Bol bez práce pripadalo mi že sa mu ani nechce.sama na krku podnájom,dlhy a 2ľudí živiť.Nedalo sa to začali byť nedoplatky na nájme tak vyhadzov.Dosť dlhú dobu som nemohla zohnať nič čo by som zvládala platiť.Zostali sme na ulici.Bola som pracujúci bezdomovec.Bolo to ťažké.Splátky boli vysoké a jeden príjem.Po čase som našla vcelku fajn nájom.Vypadalo to že už sa dám dokopy a zvládnem to.Další veľký omyl.Na svete druhý problém a ďalší dlh.Ledva sa dalo ušetriť na jedlo.Šéf mi požičal na druhý dlh.Takže bez výplat.3roky sme sa sťahovali z podnájmu do podnájmu.On príležitostné práce a ja drela.Nevážil si to.Polovicu som už splatila ale došlo zase niečo.Ale už som to zvládala.Najhoršie som mala z krku tak sa to dalo.On nič ako keby to bol moj problém.Aj bol mladá,sprostá,naivná že som pomohla niekomu kto si to nezaslúžil.Dala som sa niak dokopy našla fajn byt,dala výpoveď v práci aby som už nemusela robyť čašníčku ale niečo iné.Brigády mám tak aby som vcelku dobre vyžila a mala na nové miesto čas.Práca za barom mi už začínala liesť krkom.Mala som pocit že už nebude horšie to naj už bolo a zvládlo sa to.Ale omyl Terajší majitel mi dal výpoveď z bytu bez udania dovodu a zas som na úplnom začiatku.Hľadať a sťahovať sa opať ma už nebavý.Nikde som nevydržala bývať dlhšie ako 4mesiace.Keď som meškala som to chápala ale pokial človek platí na čas nieje problémový tak prečo???????Už fakt ničomu nerozumiem,moji rovesníci riešia akurát kam pojdu cez výkend,čo budú robyť a ja nezabudnúť na splátku a kde budem bývať zajtra.Človek už nevládze,nemá chuť už ani pomali byť natož niečo riešiť.Niekedy už nemám síl na nič ani nato aby som bola.Nemám už tolko energie a sili byť stále ta silná,bijovná ako ma poznali.Mám pocit že sa zomňa stala úplná troska čo nemá žiadne miesto.

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu