reklama

spomienky z detstva

keď si spomeniem ako život som začala vnímať v 9r.je mi niekedy až zle.ako taký malí nevinný človiečik už u kamarátiek spozná čo je krásne dievča a ktorá je škaredá z úplne obyčajnej priemernej rodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mala som najlepšiu kamarátku už od plienok sme sa hrávali.Bola pekná,z dobrej rodiny a blondína.Bývali sme v paneláku a všetci sme sa poznali.Ja som patrila medzi tie ....v okuliaroch od útleho veku.Boli sme viaceré v bytovke v tom istom veku.V tej dobe mi už takzvané kamarátky dávali najavo kto je nadradený ako je vlastne nikto.Ak sa to človeku začne diať v tom veku dosť ho to poznačí na zbytok základnej a strednej školy.a niekedy aj po zbytok života.To čo sa dialo u kamarátiek ako to všetko brali bolo to aj po zbytok štúdia.Každé ráno som sa prebúdzala s pocitom čo sa zas bude diať.Vtedajšie detská ma brali ako takú handru.Bola som tá iná oproti tej blonďatej.Možno to znie ako že nemám rada blond,to nie mne nezáleži na farbe vlasov,akého je povodu.Ale vtedy to tak všetci brali.Každý preplakaní deň.Začalo som rozmýšlať načo žijem.Prečo som tu ak nemám žiadny dovod tu byť.Rodičia tiež moc nepomáhali.Skor človeku uberali ešte viac zmysel prečo vlastne mali deti.Nikdy som to nechápala.Cítila som sa navyše.Nemáte sa ským porozprávať.To bolo to najhoršie.Nemala som silu a dovod žit.Každým dňom som chcela viac a viac skoncovať s mojim Ž.Hladala som útechu v porezaných rukách a nohách,nech to nikto nevie a nevydí.Pomáhalo mi to od bolesti dosť dlhú dobu.Pamatám sa ako som do jedného rádia poslala list nech mi pomožu.Dávali mi rozne radi ale neposlúchla som až kým na záver mi poradila moderátorka,že tú pieseň ktorú mi teráz zahrá mám dať na plné pecky a spievať nahlas.Bol to jeden český hit z filmu.Poslúchla som.Po piesni som sa cítila lepšie.Nepomohlo to úplne ale keď bolo najhoršie tak som si ju púšťala a spievala.Odvtedy hudbu vnímam inak.Pomáha mi keď som na dne a už nevidim žiadne riešenie.Či sú to slaďáki či tanečné.Takto som fungovala dosť dlho.Keď som mala asi tak 12r. som dostala ešte stále od tej naj.kamošky tarotové karty.Objavila som novú sféru v živote.Bolo to niečo úplne nové.Kupovala som si knihy skúšala sa učiť veštiť,čarovať a venovať sa mágii.Musela som sa nauč zmieriť s tým aká som ako prvý krok.Dosť dlho to trvalo.Nedokázala som to pokial okolie mi dávalo najavo úplny opak.Zostala som na rozhraní čo je najhoršie.Nechápala som že nezáleží na vzhľade a čo si myslia ostatný.Bolo to silnejšie ako moja voľa.Nedokázala som sa zmieriť úplne zo sebou.

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu