reklama

Čo má zmysel

Keď tak premýšlam nad sebou a životom ktorý vediem nechápem ani same sebe.Rozhodnutia ktoré som spravila a cestu ktorú vybrala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Všetky rozhodnutia boli zlé veľmi zlé.Keď má človek vo svojich rukách niečo dosť doležité nevie ako s tým narábať.Vydím to na sebe.Zkazila som si život ako sa len dalo a to poriadne.Mala som 4roky fajn prácu a úžasných šéfou ale dala som výpoveď.Chcela som inú prácu nie tak časovo náročnú a hlavne na nervy.Robiť čašníka je dosť často namáhavé hlavne s ľudmi.Keď som mala problémy vždy mi pomohli vo všetkom.Začala som ich brať ako rodinu aj oni mňa.Po výpovedi som si samozrejme nič nenašla.Nebolo nič také čo by ma bavilo.Až doteraz idem na pohovor domov.Neviem presne čo to bude ale bolo by fajn sa vrátiťspať a začat si dávať všetky veci dohromadi.Ale je zvláštna vec,že moji bývali zamestnávatelia na mňa nezavreli s mojov výpoveďou.Ponúklimi prácu pokial mi nič nevyjde.Podali mi zase pomocnú ruku v núdzi.Vedia presne čo povedať a hlavne kedy.Je zvláštne že v dnešnej dobe sa ešte nájdu taký ľudia ktorý sa zaujmajú aj o druhých nielen o seba a podajú pomocnú ruku.Kto z pracujúcich može povedať mám finančné problémy,nemám strechu nad hlavou nemožte mi pomocť!!!Málo kto aj keď som vedela že oni to tiež nemajú ružové vždy mi pomohli.Aj keď som zanevrela na prácu čašníka,barmana zisťujem že asi mne sa nič iné nehodí.Tie starosti a problémy ma vždy držali v tej práci.Ale as to tak malo byť aby som pochopila že tam patrím.Bolo mi smutno za nimi a za prácou ale hrdosť nedovolí sa vrátiť spať.Neviem prečo sa všetko deje.Z ezoteriky viem že všetko má svoje dovodi a deje sa čo má sa diať.Prečo máme vo svojich rukách také doležité rozhodnutia.Jednoduchšie by bolo keby rozhodoval niekto druhý.Ja si sama sebe akurát tak všetko komplikujem a zamotávam sa do všetkého a neviem z toho von.Mám pocit že som na svete zbytočná a mnoho ľuďom by sa ulavilo bezo mňa.Viem ľudia majú večšie starosti ako ja trebárs moj brat.V 15 začal slepnúť.Doteraz sa nevie čo to má za chorobu a už vobec nevidí.Veľa krát som chcela aby som ja tak dopadla a nie on.Mal obrovský talent a navrhovanie nábytku.Bol by skvelý dizajnér ale dopadlo všetko ako dopadlo.Vždy to bol moj veľký,silný,starší brat ktorý ma ochraňoval a teraz je to naopak.Keď som sa odsťahovala sme sa vzdialili moc me spolu nekomunikovali.Bolo mi to ľúto,že si myslel keď som sa odsťahovala tak mi je všetko jedno.Nebolo vždy som vedela čo sa dialo ako ho jeho takzvaný kamaráti oklamali,podrazily.Vtedy som bola úplne nanervy.Ako to niekto mohol urobyť.Stala sa zomňa veľká sestra.Stále sa snažím mu niak pomocť ale nechce.To človeka najviac mrzí....

Vera Urbánková

Vera Urbánková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá osoba s veľkou minulosťou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu